forex online

Banki stale mają przed sobą karkołomne zadanie. Muszą jednocześnie zarabiać pieniądze, dbać o spełnianie wewnętrznych procedur, a z drugiej strony – być odpowiedzialną instytucją zaufania publicznego. Wiążą się z tym z jednej strony obowiązek dbania o dobry PR i budowanie wizerunku firmy godnej zaufania, a z drugiej odpowiadanie na potrzeby i pytania klientów przez wiele kanałów komunikacji. Jak pokazuje badanie TNS Polska, przeprowadzone dla Związku Banków Polskich, banki z zadań wywiązują się przyzwoicie.

Przeglądając strony banków na portalach społecznościowych, łatwo jest uwierzyć, że klientela banków ma im sporo do zarzucenia. Z drugiej strony, jest to świetna okazja dla tych instytucji, by pokazać, jak radzą sobie z kryzysowymi sytuacjami i kryzysowymi konsumentami. Większość Polaków deklaruje jednak zaufanie do swego banku. Potwierdziło to 60 procent badanych.

Ta liczba jest dużo wyższa w przypadku przedsiębiorców. Jako godny zaufania określa swój banki aż 95 procent ankietowanych. Niektórzy analitycy wskazują, że może mieć to związek z większym zaangażowaniem w usługi bankowe, stąd zainteresowanie ich funkcjonowaniem jest wyższe. Idąc tym tokiem myślenia to przedsiębiorcy, pozostawiający w opiece banków znaczne kwoty, są bardziej wiążącym wskaźnikiem zadowolenia z poziomu usług bankowych.

Nie bez znaczenia jest też fakt, że przeżywamy stały wzrost nowych rozwiązań w finansach i podwyżek w bankach. Z jednej strony jest mobilniej, bardziej różnorodnie (banki wprowadzają swoje kantory internetowe, konta dla dzieci, etc.), a z drugiej podwyżka interchange odcisnęła na kosztach usług oferowanych przez banki duże piętno. Sądząc po wynikach sondażu, Polakom nie przeszkadza to aż tak bardzo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *