forex online

Banki stale mają przed sobą karkołomne zadanie. Muszą jednocześnie zarabiać pieniądze, dbać o spełnianie wewnętrznych procedur, a z drugiej strony – być odpowiedzialną instytucją zaufania publicznego. Wiążą się z tym z jednej strony obowiązek dbania o dobry PR i budowanie wizerunku firmy godnej zaufania, a z drugiej odpowiadanie na potrzeby i pytania klientów przez wiele kanałów komunikacji. Jak pokazuje badanie TNS Polska, przeprowadzone dla Związku Banków Polskich, banki z zadań wywiązują się przyzwoicie.

Przeglądając strony banków na portalach społecznościowych, łatwo jest uwierzyć, że klientela banków ma im sporo do zarzucenia. Z drugiej strony, jest to świetna okazja dla tych instytucji, by pokazać, jak radzą sobie z kryzysowymi sytuacjami i kryzysowymi konsumentami. Większość Polaków deklaruje jednak zaufanie do swego banku. Potwierdziło to 60 procent badanych.

Ta liczba jest dużo wyższa w przypadku przedsiębiorców. Jako godny zaufania określa swój banki aż 95 procent ankietowanych. Niektórzy analitycy wskazują, że może mieć to związek z większym zaangażowaniem w usługi bankowe, stąd zainteresowanie ich funkcjonowaniem jest wyższe. Idąc tym tokiem myślenia to przedsiębiorcy, pozostawiający w opiece banków znaczne kwoty, są bardziej wiążącym wskaźnikiem zadowolenia z poziomu usług bankowych.

Nie bez znaczenia jest też fakt, że przeżywamy stały wzrost nowych rozwiązań w finansach i podwyżek w bankach. Z jednej strony jest mobilniej, bardziej różnorodnie (banki wprowadzają swoje kantory internetowe, konta dla dzieci, etc.), a z drugiej podwyżka interchange odcisnęła na kosztach usług oferowanych przez banki duże piętno. Sądząc po wynikach sondażu, Polakom nie przeszkadza to aż tak bardzo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *